niedziela, 22 grudnia 2013

Chce ktoś?

Hahahhaha no nie wierzę! XD Nie dość, że dostałam się do ankiety na nagłówek na SiM, to jeszcze miałam 29 głosów xD No normalnie mój mini sukces! W końcu (wczoraj -.-) udało mi się naprawić Gimpa, ale obecnie nie przyjmuję  zamówień. A tak wgl. to chciałby ktoś ten nagłówek? ;D
 (jeśli zgłoszą się więcej niż dwie osoby (w co wątpię xD), to wylosuję ten nagłówek ;D )

EDIT:
(otwórz w nowej karcie i zapisz :) )

Zastanawiam się, czy wrzucić na bloga pracę, którą skończyłam jakoś po południu. Mówię tutaj o tej, z zapowiedzi, w której pisałam, że jest to praca z tej samej sesji, z której robiła Nicole, tylko, że jest to inna poza, ale ta sama sesja xD Nwm jeszcze, bo by się zaczęła znowu pewnie jakaś kłótnia, że jestem kopiarą czy coś...

7 komentarzy:

Każdy komentarz jest mile widziany ;3