piątek, 20 grudnia 2013

...

Dobra to na początek powiem tak: wiem, że zaraz ktoś mi dokopie (XD) za zepsucie kurtki i włosów i ogólnie za to, że jest "trochę" rozmazane, ale poza była dość mała  i wyszło jak wyszło. Ogólnie doll skończyłam robić dzisiaj w południe, zostało wtedy dorobić tylko napis. Niestety, mój głupi Gimp się chyba trochę popsuł i wyłącza mi się co 2-3/4 minuty, dlatego jak dorabiałam napis do tego nagłówka, to myślałam, że mnie normalnie szlag trafi! Co chwile się wyłączało, a ja musiałam robić to tak na "raty". Z tego właśnie powodu musiałam odwołać dwa zamówienia, za co jeszcze raz przepraszam ;(
A teraz kilka słów ode mnie do Diana.Miss2 : Wiem, że miało być z twarzą stardollową, ale się zagapiłam i wyszło z taką narysowaną, mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe xD Nie jest też chyba za bardzo zimowy, ale jest czapeczka, kurtka, taki napis świąteczny, więc myślę, że może mu wybaczysz ;D

Sama doll:


Nagłówek:

(Otwórz w nowym oknie i zapisz ;D )


4 komentarze:

  1. Ojejciu, jakiś sliczny *.* Omomom, cudowny! Dziękuję Ci :** To nic, że twarz nie jest Stardoll'owa, w sumie, to ta nawet jest lepsza :**
    Gdy tylko wprowadze zmiany na blogu powiadomię Cię, abyś mogła go zobaczyć jak sie prezentuje :))

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzasz ;P Huehuehue, nie ma za co ;D O, to nawet dobrze, bo chciałam zobaczyć jak będzie wyglądał na blogu ;D

      Usuń
  2. Jest piękny, ale mam kilka zastrzeżeń :D
    Kiepskie cienie na kurtce, dorobiłabym ich więcej, pod tymi obecnymi. Czapeczka rzeczywiście gryzie się z resztą, bo użyłaś cieniowania z rozmazaniem, to bym poprawiła. Cienie na spódnicy są ładne, ale na nagłówku zlewa się z tłem, proponuję dodać cień pod lalką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ta czapka jest dziwna, ale gdybym nie rozmyła jednego cienia białego, to wyglądałaby to jeszcze gorzej niż wygląda, ale poza tym białym cieniem na samej górze, to w czapce nic nie jest rozmazane ;D A co do tej kurtki, to na początku tych cieni było więcej i były mocniejsze, ale masakrycznie to wyglądało ;/ A jeszcze co do tej spódnicy to może zależy jakie będzie tło, bo tak normalnie to ten nagłówek jest przeźroczysty, tylko tutaj widać białe tło, bo mam ustawione białe na postach XD

      Usuń

Każdy komentarz jest mile widziany ;3