wtorek, 24 grudnia 2013

Nowa praca...

No szczerze mówiąc, to wahałam się z dodaniem tej grafiki tutaj. Prawdopodobnie zaraz zaczną się hejty, że kopiuję prace Nicole. Nie jest to oczywiście kopia, co można zauważyć chociażby po układzie rąk, czy baaaaaaaardzo marnym wykonaniu włosów. Tak, tak, proszę państwa! Oczywiście włosy zepsute, bo gdzieżby to mogło być inaczej ;_; Butów to ja już nie skomentuje, bo to masakra, ale nie chce mi się poprawiać xD Ogólnie to ta praca ma ponad 150 warstw *O* Mój rekord! xD A jeszcze powiem coś o wianku... nigdy, przenigdy, za żadne skarby świata nie róbcie wianków! Po prostu dzieło szatana -;- Myślałam, że szlag mnie trafi gdy próbowałam zrobić ten wianek. Jeśli będzie mi się chciało, to dorobię murek, chociaż nwm XD
(otwórzcie w nowej karcie w pełnym rozmiarze)

14 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba. Genialny wianek :) Co zamierzasz zrobić z tą pracą?? Bo jeśli chciałabyś ją oddać lub sprzedać to jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką, genialnie wyszedł Ci wianek. Huehue, no to powalczymy o nią, bo też byłabym zainteresowana XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika wyszła naprawdę świetnie *O* Twarz wyszła trochę dziwnie, jednak nie zmienia to mojego stosunku do całości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh dzięki ;D Mi ta twarz jakoś też nie pasuje, według mnie to wygląda, jakby był na niej jakiś wąs XD

      Usuń
  4. Ładny, ale powtórzę to co zawsze. Trochę KREATYWNOŚCI. Przecież jest tyle zdjęć. Masz w czym przebierać. Dla mnie, jeśli już ktoś wykorzysta daną pozę jest ona od razu skreślona. Jak nudny byłby ten stardollowy świat gdyby każdy grafik robił grafikę z jednego zdjęcia powtarzając 'to nie kopia, to nie kopia'. Oczywiście, to nie kopia, ale dla mnie twój nagłówek na starcie traci na wartości, bo po prostu już coś takiego istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tej pozy nikt nie zrobił. Nicol robiła ze zdjęcia z tej samej sesji, ale jednak innego.

      Usuń
    2. Dzięki :) Wiem, ale to zdjęcie było prześliczne i nie mogłam się oprzeć ;-;

      Usuń
  5. Ta sukienka! Te ręce! Boskie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ;3