poniedziałek, 20 stycznia 2014

Za miesiąc mija rok odkąd założyłam tego oto bloga ;D Z tej okazji szykuję dla Was pewną mini niespodziankę. Bardzo jednak wątpię, że ta niespodzianka pojawi się w te "urodziny" bloga, może się pojawić nawet miesiąc później, bo się nie wyrobię, ale pojawi się na pewno.

A tak poza tym, to jak Wam idzie z pracami na Sant? Ja nie zrobiłam nic już chyba od ponad tygodnia XD

EDIT:
Zmieniłam wygląd bloga. Wiem, że nie zachwyca, ale na poprzedni nie mogłam już patrzeć. Co do tła, to poziom mojego lenistwa nie pozwolił mi na zrobienie/wklejenie tła (ze stardoll), więc jest takie dziwne xD

4 komentarze:

  1. Nie mam weny i pomysłu, nawet nie zaczęłam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam już weny, chociaż kawałek grafiki już mam ;D

      Usuń
  2. Wow, to już rok? myślałam że o wiele krócej siedzisz w grafice 'rówieśniczko graficzna' XDXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahah, no patrząc na moje "postępy" graficzne, to wcale Ci się nie dziwie, że tak myślałaś XDD

      Usuń

Każdy komentarz jest mile widziany ;3