wtorek, 10 grudnia 2013

Ale jestem debil XD + zapowiedź


Odbija mi dzisiaj xD  Mamy właśnie 69 post, a w grafice, którą właśnie robię mam również 69 warstw xD Właśnie teraz złapał mnie leń i mi się już nic nie chce. W tej zapowiedzi, z której za wiele nie da się zobaczyć (;D) można jednak wywnioskować, że robię grafikę z tej samej "sesji" co genialna Nicole. Żeby jednak nie było, że kopiuję, wybrałam pozę, w której jest inne ułożenie rąk, twarzy i chyba butów xD
A wgl. to znalazłam ostatnio dużo baardzo fajnych zdjęć, więc w najbliższym czasie na blogu będzie coraz więcej grafik ;) Jeszcze nie zrobiłam włosów w tej grafice, ale pewnie i tak mi nie wyjdą, więc teraz narzekam tylko na buty, które wyszły mi masakrycznie (na zdj. nie widać ^^) , a podobają mi się jedynie nogi, których  i tak jeszcze nie dokończyłam, a których również na zdj. nie widać ;D Ale się rozpisałam *O*


1 komentarz:

Każdy komentarz jest mile widziany ;3